Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Garmin vívomove Luxe op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erik 19-12-2023
  • Product gekregen

Afrader! Grote teleurstelling

Geschreven voor: Garmin vívomove Luxe

Mooi horloge, maar smart-functies voldoen absoluut niet:
Slaap en stress functie zeer onnauwkeurig. Daardoor Bodybattery ook onbetrouwbaar.
Horloge heeft geen eigen GPS en je moet tijdens bijv.hardlopen altijd je telefoon meenemen.
Na 4 maand werkte de GPS connectie niet meer goed waardoor afstand tijdens hardlopen niet meer klopte.
Batterij is bij normaal gebruik snel leeg; na 3-4 dagen. Bij intensief gebruik na 2 dagen leeg. Je moet dus elke dag opladen.
Wijzers staan constant verkeerd waardoor je die om de paar weken moet corrigeren.
Display ook niet goed leesbaar door zwakke verlichting. Tiptoets functie werkt lang niet altijd.
Ik had hiervoor een Garmin Vivosport die absoluut veel betrouwbaardere smartfuncties had.
Heb deze daarom zwaar teleurgesteld teruggestuurd en gebruik mijn oude Vivosport weer.
Grote misklleun van Garmin!

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Onnauwkeurige smartfuncties
  • Geen eigen GPS
  • Batterijduur
  • Prijs/kwaliteit
  • Display leesbaarheid